Zasady umawiania wizyt
Wizyty umawiane są telefonicznie lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia gabinetu.
W dniu poprzedzającym wizytę kontaktujemy się z Pacjentem drogą telefoniczną lub/i sms-ową, z prośbą potwierdzenia umówionego terminu (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek). Brak potwierdzenia oznacza odwołanie wizyty. W tej sytuacji Pacjent zostanie odpowiednio o tym poinformowany.
Uregulowanie ewentualnych zaległych płatności przez Pacjenta jest warunkiem koniecznym do umożliwienia rezerwacji kolejnej wizyty.
Każda nieobecność Pacjenta na potwierdzonej wcześniej wizycie zostaje odnotowana w Karcie Pacjenta. Trzykrotna nieobecność zobowiązuje Pacjenta do uiszczenia opłaty rezerwacyjnej w wysokości 150 zł. Opłata ta jest bezzwrotna w przypadku kolejnego niezgłoszenia się w umówionym terminie.
Jeżeli zachodzi konieczność odwołania wizyty, uprasza się Pacjenta o niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie recepcji, kontaktując się z nami telefonicznie. Otrzymanie informacji z odpowiednim wyprzedzeniem pozwala nam na lepszą organizację pracy gabinetu.
Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja. Lekarz może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko w sytuacji, kiedy nie spowoduje to wystąpienia opóźnień u osób oczekujących.
Ze względu na specyfikę naszych usług, w dniu przyjęcia mogą występować nieprzewidzane opóźnienia wizyt. Prosimy o wyrozumiałość oraz uważne planowanie dnia, aby uniknąć deorganizacji Państwa planów. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby planowane wizyty rozpoczynały się punktualnie.
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany lub odwołania terminu udzielenia świadczenia w sytuacjach losowych, niezależnych od nas. O zmianie lub odwołaniu terminu Pacjent jest bezzwłocznie informowany w drodze powiadomień SMS i/lub telefonicznie.
W trakcie umawiania wizyt Pacjent, jego przedstawiciel ustawowy lub osoba przez niego upoważniona ma obowiązek, na wezwanie osoby dokonującej rejestracji, podać poprawne dane Pacjenta, niezbędne do wprowadzenia rezerwacji terminu i założenia Karty Pacjenta m. in. imię, nazwisko, numer PESEL, datę urodzenia oraz adres zamieszkania. Niezbędne jest również przekazanie danych umożliwiających bezpośredni kontakt z Pacjentem w kwestiach organizacyjnych, związanych z udzieleniem świadczenia takich jak: numer telefonu kontaktowego lub adres e-mail. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych dostępne na miejscu w naszym gabinecie.